TRIATLO DE LA VILA 17-07-2011

1 comentario:

  1. El 17 de juliol de 2011, just un mes desprès del meu aniversari, i de molts dubtes, vaig decidir embolicar-me la manta al cap i participar al Triatló de la Vila, de les Triathlon Series by Polar ajudat també per la inscripció gratuïta que vaig aconseguir en un concurs del clubs DiR.
    Vaig dubtar fins a l'últim moment: possibilitat de fer solament el tram de running en un equip de relleus, no fer res i anar solament com a espectador, ja que encara soc un runner novel i ja m'estava embarcant en una nova aventura, amb tota la "parafernàlia" que comporta el fet de practicar 3 esports en una sola competició, amb tot el seu equipament, entrenaments específics, etc etc... massa enrenou!
    Però bé, un cop rumiat, seguint el meu estil de "exao palante" i ja decidit, el dijous anterior a la prova, i sense haver fet entrenaments de natació i més d'un mes sense tocar la bicicleta, em vaig passar per la botiga Esportissim especialitzada en triatló, per adquirir el material que encara no tenia (el trimono, el porta-xip del turmell i el portal-dorsal de bicicleta) i res, amb l'objectiu de finalitzar i gaudir de la nova experiència, que diumenge sortís el sol per on vulgues! ;-)
    La experiència va estar molt positiva, vaig gaudir a tope de la prova i vaig entrar a meta amb un somriure que fins ara no havia mostrat en cap altra esdeveniment esportiu!
    Analitzant esportivament el resultat (a banda de que el cronometratge va fallar al ciclisme i al running grrrrr) moltes coses a millorar si vull prendrem "seriosament" això de participar en triatlons, ni que la meva intenció és participar solament en un parell o tres l'any:

    * Natació > Entrenar, com a mínim, una mica, i sobre tot nedar estil crol, i no fer servir tant l'estil braça.
    * Transició 1 > Entrenar el canvi natació-ciclisme, bàsicament buscar material senzill i ràpid de col·locar.
    * Ciclisme > Entrenar una mica i fer servir una bici de carretera, la diferència de velocitat versus la meva mountain bike, millorada amb cobertes de carretera, és abismal!
    * Transició 2 > Practicar les sensacions de canvi d'esport ciclisme-running, també provar amb spinning-running, i acostumar-s'hi a la sensació de quàdriceps molt carregats desprès del ciclisme.

    Ara a gaudir de l'estiu, si el temps ho permet, i continuar amb els tri-entrenaments, pensant en el Garmin Barcelona Triathlon del 16 d'octubre!

    ResponderEliminar