MITJA MARATO PER RELLEUS DE MATARO

1 comentario:

  1. Els amics de "Concurre et Gaude" em van convidar a participar en un dels seus equips a la Mitja Marató per Relleus Mataró 2011, el dissabte 16 de juliol.
    La sortida era a es 19 h. per als primers membres dels equips que havien de donar 6 voltes a un circuit de 1.200 metres per completar un total de 7 km. al Parc Central de Mataró.
    Un cop fets els 7 kms., el següent membre de l'equip havia de recollir el testimoni (cinta de velcro amb xip de cronometratge, lligada al turmell) per continuar el recorregut, altres 7 kms., i finalment passar el testimoni al següent i últim membre de l'equip, per completar els 21K de la 1/2 marató.
    Molt bon ambient, molta xafogor i 147 equips que van pendre la sortida, amb 145 finalitzats.

    Els resultats dels nostres equips:
    * "Concurre et Gaude 1": Joan Mitjavila, Àngel Blanco, Ferran Llagostera, vam completar el recorregut amb un temps de 1:41:57
    * "Concurre et Gaude 2": Josep Arboix, Gerard Yus, Josep Costa , amb un temps de 1:50:23

    L'endemà m'estrenava a la Triatló de la Vila, així que vaig córrer intentant fer la meva cursa conservant les cames , ja que en menys de 12 hores m'havia de llençar al mar a la Vila Olímpica de Barcelona.

    Una nova experiència, amb molt bones sensacions, compartida com una gent molt maca i per repetir!

    ResponderEliminar