CURSA DIR SANT CUGAT 05-06-2011.

1 comentario:

  1. Diumenge, matí plujós per a la 3a Cursa Sant Cugat, organitzada pels clubs DiR.
    Partim el Sergi i jo a les 7.15h des de BCN direcció la població del Vallès, i ja una mica passadets per aigua... mal rotllo si continua així... no fa fred però no és gens agradable córrer sota la pluja, a banda del risc d'alguna relliscada amb resultats incert sobre l'asfalt moll...
    Bé... arribem a Sant Cugat i intentem accedir al DiR, ja que la nostra intenció és tornar desprès de la cursa per a fer uns estiraments, jacuzzi i dutxa, però res... tancat!... que fins a les 9 h. no obren, que coincideix amb l'hora de la sortida de la cursa. Ens trobem altres persones que havien pensat amb la mateixa lògica que nosaltres, però es veu, que aquesta és la lògica més il·lògica per alguns altres!... total, deixem-ho córrer i anem cap a la zona de sortida de la cursa, que està a 3 km! del gym. Busquem aparcament a les rodalies, i sortosament, ja cauen 4 gotes mal comptades, però com a precaució em deixo l'impermeable de running, per si de cas... que ben segur que em sobrarà desprès (així serà!).
    Un cop a l'àrea de sortida, molta animació, una mica de rodatge per escalfar, però l'ambient remullat no anima a escalfar gaire, i més que res per no sortir totalment "en fred" anem donant una volta i saludant als colegues que ens anem trobant: companys d'entrenament del DiR, el nostre entrenador, Jordi V. que farà de pacemaker marcant el ritme de 40 minuts (molt per sobre de les meves possibilitats jejeje), gent del Nike+ Run Club Barcelona, també el ironman Josef Ajram, amb el que xerro una estoneta sobre les seves últimes aventures esportives.... bon ambient esportiu amb gent que val molt la pena!
    Al final de la cursa, em trobo animant-me a la recta final al meu germà Òscar que ja ha finalitzat, i amb el que no em vaig aconseguir trobar abans de la sortida. Ha fet un magnífic resultat de 41' 58", classificant-se el número 56 d'un total de 631 finishers.
    Un cop feta la xerrada amb el coleguis a l'arribada, i un parell d'aigües i begudes isotòniques, ens dirigim tots al DiR Sant Cugat, tal i com teníem previst, per relaxar-nos una estona al jacuzzi i dutxar-nos. Fotos a la sortida del club, fins a la propera i una cursa més al sac! ;-)

    ResponderEliminar