MATAGALLS MONTSERRAT. 18-09-2010

2 comentarios:

1. INFORMACION

PAS PER NUCLIS URBANS I PER CARRETERES Mm'10

Km 15,9- AIGUAFREDA – C. de l’Avencó, parc (font), Carretera antiga, Pont de l’Abella,SANT MARTI DE CENTELLES C. de l’Estació, pas sota la via del FFCC, C. del Nord, Parc de la Font (Avituallament) i C. Garga. Total: 900m.

Km. 22,4- CTRA. C-1413b de Sant Feliu de Codines a Centelles (entre el km. 11 i 12). Es creua.

Km. 29,7- CTRA. C-1413b de Sant Feliu de Codines a Centelles (entre el km. 3 i 4). Es travessa pel Pont de les Ferreries (rètol “A Barcelona”) i se segueix fins agafar un camí a la dreta. Total: 200m.

Km 31,5- CTRA. C-59 de Sant Feliu de Codines a Castellterçol (entre el km 26 i 27) a l’entrada de la Urbanització Pinars del Badó (Avituallament). Se segueix, a la dreta, per un vial paral·lel a la carretera fins que la barrera de separació permet creuar-la. Total: 300m.

Km 45,3- SANT LLORENÇ SAVALL - Ctra. BP-1241 als afores de la població (Avituallament), Av. de Catalunya, pont sobre el riu Ripoll, escales, Ctra. B-124 que se segueix a l’esquerra fins a la casa nº 11, on s’agafa un camí a la dreta. Total: 750m.

Km 58,7- URBANITZACIÓ CAVALL BERNAT - Antic camí Moliner (Avituallament), C. Belles Roques, Font del Saüc, Cavall Bernat, Ferreries, Rossinyols i Rocafort fins al gual de la Riera de les Arenes on s’agafa un camí a la dreta. Total: 2400m.

Km 61,2- CTRA. BV-1221 de Terrassa a Navarcles pel Coll d’Estenalles (entre el km.6 i 7). Se segueix a la dreta fins que s’agafa un camí a l’esquerra. Total: 225m.

Km 61,7- URBANITZACIÓ LES PEDRITXES - C. Turó de la Carlina i Alba de la Barata fins a agafar un camí a la dreta (cadena). Total: 700m.

Km. 67,0- CTRA. B-122 de Terrassa a Rellinars (entre el km. 10 i 11). Se segueix a la dreta fins que s’agafa un camí a l’esquerra. Total: 325m

Km. 71,9- VACARISSES - Ctra. BV-1211 als afores de la població, que se segueix a la dreta fins agafar un camí a l’esquerra. Total: 150m.

Km. 78,6- MONISTROL DE MONTSERRAT - C. de l’Estació, C. Pujada de l’Estació (font), pont sobre el riu Llobregat, pas subterrani de la ctra. C-55, C. del Pont, Pça. Bo-bo (font), C. Sant Pere, Pça. Font Gran (font), rampa amb baranes a l’esquerra, a l’inici del C. de les Escoles, Ctra. de Montserrat que se segueix a l’esquerra uns 150m fins agafar un camí a la dreta. Total: 1300m.

ResponderEliminar
  2. MATAGALLS MONTSERRAT 2010.
    83,5 kms.

Cogemos el autocar que nos lleva a Coll Formic a las 14:00h, esta nublado pero parece que el tiempo nos va a respetar. Aprovecho el viaje para cerrar un poco los ojos.
    Trancurrido una hora, comenzamos a subir a Coll Formic, el cielo se cierra y aparece una niebla infernal, mierda!!, esto no estaba previsto, son las tres y media, estamos en medio de la montaña con un monton de gente, lloviendo y todavía nos faltan dos horas y media para la salida. Nos refugiamos debajo de un arbol como podemos y a aguantar el tiempo como sea ( frio, lluvia, aire, comemos, bebemos, hablamos….)
    17:55, SALIMOS ¡! En grupos de 25 pax, empezamos a correr. No paramos de adelantar gente hasta que la pista se convierte en un sendero de bajada por rocas resbaladizas debido a las ultimas lluvias y de repente PARÓN, todos en fila de a uno y a caminar durante un buen rato, es la primera vez que me pasa, somos tanta gente que hay RETENCIONES.
    Llegamos a Aiguafreda al primer avituallamiento 16 kms, reponemos fuerzas y decidimos caminar ya que esta distancia es nueva y hay que ser conservadores.
    Pasan los kms, 30, 40, 50, 60 la noche se ha hecho larga pero llevadera, está amaneciendo y empiezo a sufrir un ataque de sueño, intento aguantar pero dormir mientras camino empieza a ser peligroso, decido tumbarme 5 minutos de reloj entre dos coches, 1,2,3,4,5 , Albert me despierta y continuamos. Es impresionante pero funciona!!!.
    Llegamos a Monistrol, ultimo avituallamiento antes del ultimo tirón. Tenemos fuerzas suficientes como para hacerla corriendo, asi que sprint hacia Montserrat y en 45 minutos nos plantamos en la plaza. He acabado la Matagalls, a por otra.